JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE ?

Nejsme virtuální e-shop s nábytkem a židlemi. Jsme opravdoví. Věnujeme se prodeji zejména českého sedacího a kancelářského nábytku se zárukou 5 let. Jsme certifikovaným partnerem předních českých výrobců nábytku HOBIS, EXNERkancelářských židlí a křesel RIM CZLD seating. Rádi Vám pomůžeme s výběrem správné židle do kanceláře i s 3D návrhem (vizualizací) interiéru kanceláře. Hlavními středisky naší působnosti jsou Olomouc, Přerov, Prostějov a Šumperk. Nebráníme se však vyřešit Vaše potřeby kdekoli v Olomouckém kraji a blízkých oblastech.

Výběru vybavení kanceláře bychom měli věnovat dostatečnou pozornost. Pro malou pracovnu nebo domácí kancelář budete mít jiné požadavky než při vybavování manažerské kanceláře.  Speciální řady jsou určeny pro sestavy nábytku pro prostory„open space“. Proto nabízíme několik řad kancelářského nábytku , které svými vlastnostmi a designem vyhoví téměř jakékoli Vaší představě a potřebě. 

Vybavení kanceláří nábytkem je často velmi individuální záležitostí a je vždy lepší uspořádání nábytku v kanceláři dobře promyslet a rozvrhnout. Proto bychom se měli v ideálním případě sejít osobně.

Začneme tím, že si napíšeme e-mail nebo si zavoláme. Společně zjistíme Vaše představy a požadavky. Domluvíme si spolu termín schůzky a sejdeme se osobně. Je pro nás důležité, abyste měli možnost se na vše předem podívat. Máme proto připraveny vzorky materiálů nábytku i vzorky potahových látek židlí. Pro ty z Vás, kdo preferují vyzkoušení našich kancelářských a pracovních židlí a křesel předem, máme několik modelů, na kterých si ukážeme jednotlivé funkce a možnosti. Přivezeme je přímo k Vám.  Vyzkoušet konkrétní model si můžete i dlouhodobě. K dispozici jsou taktéž naše vzorkovny v Boskovicích a Otrokovicích, kde si můžete prohlédnout náš kompletní  sortiment.

V případě, že si nejste jisti, jak vámi zvolený nábytek bude vypadat v naplánované sestavě v místnosti, kterou chcete vybavit, zpracujeme zdarma 3D návrh vybavení kanceláře kancelářským nábytkem dle vašeho požadavku, případně poradíme, jak si takový návrh vytvoříte sami.

Jakmile budete mít ve všem jasno, připravíme Vám cenovou nabídku, upřesníme termíny, domluvíme platební podmínky atd. Pokud je v tuto chvíli zodpovězeno vše, na čem Vám záleží,  zadáme nábytek a židle do výroby. Svou novou kancelář nebo židli na míru budete moci používat již během 2-3 týdnů.

Samozřejmě, že návrhem, objednávkou a prodejem kancelářského nábytku naše služby nekončí. Zajistíme dovoz nábytku přímo na Vaši adresu, a odbornou montáž kancelářského nábytku.

Nemáme nejlevnější nábytek, skříně ani stoly. Levný nábytek není to, co je naším cílem. Nabízíme jen produkty s garancí kvality, spolehlivosti a funkčnosti. A kvalita prostě něco stojí. Naším cílem je Vaše dlouhodobá spokojenost. Proto bychom neměli nic podcenit. Na oplátku ale vyžadujeme čestné jednání na rovinu a fair play.

Nabízíme to nejlepší, co jsme se za posledních 10 let o kancelářích, nábytku, židlích, ergonomii a zdravém sezení naučili. Jsme připraveni se Vám, tak jako celé řadě dalších zákazníků, věnovat dlouhodobě a ušetřit tak Váš čas. Stačí učinit první krok - kontaktovat nás ...